Rabu, 17 Desember 2014

Happy Twenty Something, Hata!

I ever had many dreams, now I just want to live happily^^


sumber: Pinterest

Like always, nothing’s special today. None of my mum, dad, or my family remember my birthday, but that’s OK. I don’t expect anything from them, hahha. They love me of course, we just didn’t do celebrate but sometimes we did. Dan yang tidak mengenakkan, saya masih menganggur di usia ini. Dan ini sudah setahun lebih lamanya.

25 tahun itu seperempat abad ya. Dulu saya berencana sudah mencapai karir yang bagus dan menjanjikan di usia ini, berkeliling dunia, dan pernah, sekali, menikah dan mempunyai anak di usia muda. Berdasarkan itu, saya merasa gagal sekarang. Dan malu. Walaupun orangtua saya belum menuntut apa-apa, helaan nafas dan nada kecewa kadang keluar dari bibir mereka saat bercakap di telepon.

I don’t know what to do. Am I have to laugh or cry? I think I can do both at the same time. Life is always hard for me. Ah, kedengarannya seperti pembelaan diri. Well, mum, dad, I’ll find a job, I will work, I will stay healthy, I will live happily no matter how hard life makes shit out of me!

p.s. I have a crush on an 18 y.o boy named Cal in my twenty-something, hahha.

Tidak ada komentar: